tiistai 5. kesäkuuta 2012

Plop

Kesä tuli. Tai no, kesäloma koulusta tuli. Sään puolesta en kyllä uskalla tuota ilmaa kesäksi haukkua. Siellä on KYLMÄ. Ja allekirjoittanut on totaalinen vilukissa. Kerrottakoon tähän väliin esimerkki. Olin eilen Helsingissä katsomassa Metallicaa. Keikkavarustukseen kuului t-paita, kauluspaita, huppari, farkut, kaulahuivi, nahkarotsi ja maiharit. Lämpöasteita oli suunnilleen 12. Ja minä hytisen kylmästä. Oho hupsista. Kesällä kuuluu olla lämmin! Ei kuuma, mutta lämmin. + 20 astetta on erittäin hyvä. Ja siihen päälle vielä kiva lämmin tuuli. Kesällä ei kuulu kantaa mukana hupparia sen takia, että tietää jäätyvänsä kuitenkin.


Niin, eka vuosi vaatetusalan opinnoista on ohi. Minne tää vuosi oikein meni? Näin ekan vuoden jälkeen oon edelleen sitä mieltä, että oon löytänyt oman alani. Kehityin tekijänä huimasti vuoden aikana ja sen myötä oonkin tyytyväinen arvosanoihini. Kiitettäviä suurin osa. Taso täytynee pitää sitten jatkossakin. 
Kesä menee tosiaan myös oman alan parissa, kun pääsin mukaan uuden Röllin puvustustiimiin. Oon lievästi pähkinöinä ja innoissani. Pari päivää on nyt takana ja mainiolta vaikuttaa. Heinäkuun loppuun asti oon töissä ja sitten saa lomailla pari viikkoa elokuun alusta. 

Ja sitten vielä arvontapostauksen toivepostausaiheista. Toteutan moiset luultavasti tässä kesän aikana!
Pari ompelusta pitäisi myös kuvailla ja raportoida tänne. Lupaan yrittää parantaa tapani päivittämisen suhteen!

Lomailkaa rakkaat täysillä!

12 kommenttia:

  1. Vau, aivan ihana asu! :) Miekii halluun...

    VastaaPoista
  2. "Näin ekan vuoden jälkeen oon edelleen sitä mieltä, että oon löytänyt oman alani."

    Mähän sanoin... :D

    VastaaPoista
  3. Minusta myös ensimmäinen kouluvuosi meni ihan mielettömän nopeasti :) Ja olen tosiaan itsekkin vaatetusalalla :D Pakko kysyä mitä vaatetusalan koulua sä käyt :)? Odotan jo innolla syksyä ja uusia haasteita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä opiskelen Turun ammatti-instituutissa vaatetusompelijaksi :)

      Poista
    2. No niin :D Ollaan sit melko lähellä toisia! Itse opiskelen Mynämäen käsi- ja taideteollisessa vaatetusalan artesaaniksi :)

      Poista
    3. Näin mä olin vähän sun blogista päätellytkin :)

      Poista
  4. Täältä ilmoittautuu toinenkin vilukissa! :D Ja tuo mekko on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohtalotoveri!
      Tykkään kans tästä. Se on niin super <3

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.